Thursday, October 27, 2016

Jurnal de mulţumire

Tentativă de jurnal de mulțumire:
  • acest citat: ”...the only way you or I exist right now is because everything in the past happened exactly the way it did.”
  • toamna
  • pizza bună mâncată la școală
  • mic dejunul de la Mc și faptul că am făcut-o pe fata care servește la McDrive să zâmbească. Știam că o cheamă Petronela, pentru că pe vară avea ecusonul cu numele în piept și am întrebat-o: Petronela, nu? După ce a făcut ochii mari i-am zis că am reținut numele pentru că am o prietenă cu același nume.
  • că am avut spor la muncă
  • că dezamăgirile abisale privind viața mă fac să înțeleg că există viață și Viața
  • că m-am retras în dormitor spre hibernare și mi-am făcut spațiul ca pentru toate: somn, birou etc.
  • pentru predica părintelui meu duhovnic. De fapt cele 3 - de duminică și din cele două sărbători din săptămâna aceasta. Când îl văd pe părintele meu, când îl aud, când merg acolo la bisericuța dintre blocuri, mă întreb de ce fuge lumea atât de Dumnezeu și că un preot ca părintele I. ar convinge pe mulți doar prin simplitatea pe care o iradiază. Deși e și el un pui de profesor universitar, unul din cei mai apreciați profesori de la facultatea de Teologie din Constanța.
  • pentru părintele meu duhovnic care m-a ajutat să rămân sane (normală, echilibrată, rezonabilă, teafără) într-o lume insane (nebună)
  • pentru melodia asta a lui Smiley. Mi-am dat seama că experiența din vară cu H., deși a fost ciudată și alambicată, mi-a conturat ceea ce vreau de la un posibil el. Chiar dacă asta ar însemna să rămân singură pentru tot restul vieții, dorind lucruri imposibile și neștiind să primesc flori la prima întâlnire.
  • că mi-am reamintit că scopul vieții omului e să se sfințească, să aducă un scop mai înalt vieții lui, de a primi ajutor divin și de a fi pârghia spre Dumnezeu pentru el însuși și pentru cei care nu știu acest traseu.
  • Instagram-ul. Îmi place foarte mult pentru moment.
  • Faptul că am primit un mesaj privat pe Instagram, nici nu știam că are așa ceva, de la o persoană căreia i-am dat follow. A spus că Blogul de la mare, denumirea, îi trezește amintiri frumoase.
  • cafeneaua 5 to Go din Constanța. Cred că am băut vreo câteva cafele în ultima săptămână de la ei. Îmi place locul, cafeaua, totul.

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...