Monday, August 22, 2016

Artă murală, pictură laică și bijuterii minunate - artista plastică Popa Camelia

Seria postărilor privind antreprenoriatul continuă. De data aceasta cu pictorița Camelia Popa pe care am cunoscut-o tot în online :). Multă vreme i-am admirat creațiile, iar acum sunt fan declarat al bijuteriilor lucrate de Camelia, după ce am achiziționat un colier și două perechi de cercei și am constatat că nu doar pune cap la cap pietre semiprețioase, ci creează povești prin culoare și formă!





Nu vă uitați prea mult la acest set, e al meu... :D




Nu vă uitați prea mult nici la ei, sunt ai mei!





Cum a început povestea artistei plastice Camelia Popa?

Am început să pictez de foarte mică. De pe la 2 -3 ani, măzgăleam pereţii prin casă. Am urmat Şcoala de Arte frumoase din Galaţi, apoi liceul ''Dimitrie Cuclin'' secţia grafică. Am continuat cu Academia de Arte - Bucureşti - secţia Artă Monumentală şi Design. După absolvire am plecat în Italia, cu soţul meu, unde am executat o serie de fresce bizantine în spaţiu catolic. Am lucrat şi în alte ţări icoane, în mod special şi fresce. Apoi în 2010 ne-am întors în ţară. Fiind însărcinată cu al 2-lea băieţel, am hotărât să rămân acasă iar soţul să lucreze mai departe pe schelă.  



De ce pictură şi bijuterie? Ai opta şi pentru alte ramuri ale artei şi dacă da, pentru care anume?


Aşa a luat viaţă un nou drum, al picturii de şevalet şi în paralel - bijuteria - ca modalitate de exprimare plastică şi compoziţională. Diversitatea pietrelor prin formă şi culoare m-au provocat a găsi un limbaj nou.

Ce te inspiră în procesul tău de lucru?

Aceste pietre naturale mă ajută să găsesc noi nuanţe, culori şi forme pentru realizarea unor compoziţii iconografice şi de şevalet.Deci ma inspira!!!  si nu numai.  Natura ma inspira profund,deconectandu-ma si aduce echilibru sufletesc.



Ce program de lucru ai/cum lucrezi? (Ore preferate, locație, atmosferă, trucuri care te inspiră să lucrezi mai cu sârg)

 Din cauza solicitării familiei nu am un program stabil de lucru, însă caut să lucrez zi de zi măcar 2-3 ore. E ca rugăciunea, dacă o sari o zi, rămâne un gol.



Ce sfat ai da celor care își doresc să se apuce de o activitate creativă dar nu au curaj?


Cei care doresc să facă acest lucru  - să picteze - trebuie doar ... să înceapă și să rămânaă consecvenți!   





Pe Cami o găsiți cu minunățiile pe care le lucrează pe Facebook: 


Până pe data de 22 septembrie Camelia oferă un discount de 15% la achiziționarea bijuteriilor sau a tablourilor sale. Tot ce trebuie să faceți este să îi menționați codul DELAMARE15%OFF


No comments:

Post a Comment

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...