Wednesday, April 13, 2016

Ce vreau să fac în următoarele două luni...

Aseară reciteam ultimele postări și mi-a dat o stare de bine să văd ce am gândit, ce s-a întâmplat între timp, să râd de mine și de modul meu de a spune/privi lucrurile (mod care amuză și pe cei din jurul meu:) și mi-am zis că trebuie să continui.

Anul acesta, sau ce a mai rămas din el, e punctat de niște evenimente (schimbări pe care vreau să le fac, noi începuturi, activități noi, persoane noi) și ca să nu stau axată prea tare pe ce va fi și pe curiozitatea care mă proiectează în viitor, ratând prezentul, vreau să-mi fac o mică listă cu ce vreau să fac pe urmatoarele luni. 



Evenimentele acestea vor avea loc începând cu luna iunie când se va întâmpla ceva despre care nu am mare lucru de zis, Dumnezeu știe ce va fi, apoi în iulie va trebui să fac ceva pentru a pune un nou început, un nou început dorit de mulți ani dar amânat constant, în septembrie voi începe un nou capitol din viața mea, în octombrie iar ceva nou, experimentat deja în urmă cu alți ani, dar fiind o experiență trăită la altă vârstă, sper să fie mai serioasă. Noiembrie și decembrie nu știu ce-mi vor aduce. E posibil tot în octombrie să încep și un tratament care se va întinde pe câteva luni și care, dacă mă va ajuta Dumnezeu, îmi va schimba viața la 180 de grade, îmi voi recupera o parte din mine pierdută acum aproape 14 ani, voi câștiga o luptă a rușinii, a ascunderii, a imposibilității de a fi eu... Dar vedem! 

N-am vrut să stârnesc curiozitatea în mintea cititorilor acestor rânduri, ideea e că nu e momentul să zic mai mult despre nici unul din punctele de mai sus. Ceea ce pot zice acum e că am planuri ca să nu stau ancorată în viitor. Așa că până în iunie vreau să:

  • să fac șmotru mai amănunțit aici unde locuiesc acum. E deja totul ok în linii mari, dar aș vrea să iau și niște dulapuri la mână, să le așez cum trebuie și să spăl ferestrele
  • dacă găsesc timp și loc să fac și o sfeștanie, să știu eu că am plecat de acolo lăsând toate în ordine, inclusiv în plan duhovnicesc :)
  • să zugrăvesc la mine la apartament
  • să spal tot ce e în casă, să aerisesc, să fac ordine, să ”mărit” ce am zic că urmează să dau (astea tot la mine la apartament)
  • să izolez cumva întreg apartamentul... Cel puțin pereții care dau înspre un apartament nelocuit și în care nu sta nimeni iarna, pentru că e închiriat doar vara. Să izolez la subsol pe porțiunea unde e apartamentul meu și poate să fac și ce m-a sfătuit Anca, să izolez pe sub parchet, dar mi se pare foarte complicat sa scot parchetul din living...
  • să continui cu ceea ce fac deja privind: programul de lectură, de viață duhovnicească, de alimentație și odihnă
  • să mă țin de ceea ce am început deja să fac: să merg pe jos la muncă, măcar o parte din drum!
  • să regăsesc lucrurile care îmi făceau plăcere să le fac și fără de care simt că-mi lipsește ceva din mine...
  • să fac odată ce îmi tot promit că fac de când m-am mutat în casa mea în privința terasei. Acum am și găsit la Arabesque lucrurile de care am nevoie, bani să fie să le pot cumpăra :).
  • să pun în ordine informația din laptopul personal și în calculatorul de la job
  • etc.
E posibil ca până la sfârșitul lunii iunie, când se termină școala eu să fiu cu același program de la 8 la aproape 18 in fiecare zi, asta pentru că e posibil să nu mai revină fata pe care o înlocuiesc... Sper să rămân pe poziții, deși e greu...

Într-o seară stăteam și mă gândeam că oricât e de greu orice aș face, n-aș prefera nimic acțiunii, lucrului, a face comparativ cu a sta, a lâncezi, a visa la cai verzi pe pereți...

Cam atât pentru moment. Dacă mai găsesc idei de pus în practică în perioada asta, am să le consemnez aici pe blog.

Zile senine să aveți!


3 comments:

  1. Spor in tot ce ai de facut...asa ca o furnicuta. Gandeste-te cate o sa faci la vara in vacanta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Le iau pe calupuri asa :)). Acum aprilie si mai, apoi mai vad... Daca imi ies pasientele, as avea si pentru luna iulie activitate deplina. Vedem ce va mai fi!

      Spor in toate si tie, Ramona! Ce ai mai facut in gradinuta?

      Delete
  2. Mult succes si ajutor de la Dumnezeu in ceea ce iti doresti.
    Si pentru mine anul acesta e plin cu noi inceputuri...foarte noi unele. Dar cum spuneai si tu, fiecare la timpul lui, iar cu detalii voi veni la momentul potrivit.
    Imbratisari!

    ReplyDelete