Monday, February 8, 2016

Obiective pe luna februarie

Deşi a trecut o săptămână din luna februarie, vreau să vă prezint ce mi-am propus luna aceasta. Obiectivele mele pe această lună au fost născute ca urmare a lunii ianuarie când am reuşit, cu ajutorul jurnalului pe puncte, să implementez în viaţa de zi cu zi ceva ce era important pentru mine.




Luna aceasta vreau să:
  • merg mai departe cu programul pe care mi l-am făcut privind relaţia mea cu Dumnezeu. Aici sunt mai multe subpuncte;
  • să citesc 25 de pagini pe zi dintr-o carte (iniţial am pus 50, dar mi-am dat seama că e un obiectiv nerealist. Mai bine mai puţin şi des, decât mult şi deloc);
  • seara să-mi urmez rutina propusă: spălat pe dinţi, demachiat, folosit uleiul acesta (Skin Therapy Oil de la Palmers) şi crema de ochi pe care o folosesc în această perioadă (crema de ochi cu extract de caviar de la Avon);
  • să fac mişcare mai des. A se citi: a mă folosi de abonamentul făcut la sală;
  • să folosesc Chelstopul aşa cum trebuie, asta însemnând ca la două zile să-mi spăl părul şi să folosesc această loţiune anti-cădere a părului;
Încerc să mă ghidez după metoda paşilor mici, să adun mici succese care să-mi dea încredere că pot face lucruri mai mari. Totodată caut să rutinez unele aspecte din viaţa mea, pentru o viaţă mai simplă şi cu mai puţine bătăi de cap.

Voi ce v-aţi propus pentru luna aceasta?

4 comments:

  1. Mult succes si tie, Luiza! Intarire de Sus ca sa mergi mai departe biruitoare!

    O saptamana buna si tie iti doresc!

    ReplyDelete
  2. mult succes!
    Eu nu imi propun decat 1-2 chestii, daca am 3-4 nu mai fac fata. De ex. miscare si studiu engleza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mult succes! Te pregatesti pentru ceva cu engleza, sau asa pentru tine?

      Delete
  3. imi plac cele propuse de tine! spor la respectat!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...