Tuesday, December 22, 2015

Crema care te face indragostit - CC Cream Happiness Gerovital cu extract de piersică (review)


Exclamaţiile ca: "wow, străluceşti!", "te-ai îndrăgostit?" într-o zi în care ai folosit o banală nouă cremă de faţă te face să te gândeşti dacă nu merită un review respectivul produs.




Într-o seară mă plimbam printr-un magazin şi mi-a picat ochi pe un produs pe lângă care mai trecusem, dar nu m-a interesat. Gerovital a scos recent o gamă care se numeşte Happiness cu extracte de fructe, potrivite pentru diferite aspecte ale tenului iar în magazinul în care mă plimbam eu aveau la raft o parte din ele. Eu am ales un CC Cream Hapiness Gerovital cu extract de piersică, pentru că crema mea hidratantă pe care o folosesc dimineaţa e pe ducă, iar cremele acestea CC au un pic de culoare în ele şi acţionează ca un fel de fond de ten, deci a fost un win-win pentru mine, am împuşcat doi iepuri cu un singur produs.

Despre CC Cream Hapiness Gerovital cu extract de piersică internetul ne spune că:

"Gerovital cremă “Color Control”(CC) este noua generație de creme BB ce conferă tenului un aspect perfect natural, într-o singură formulă, prin combinarea ingredientelor active eficiente cu pigmenți naturali. Crema CC oferă beneficii multiple: 

  • estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală, 
  • netezește textura tenului, 
  • protejează împotriva agresiunii factorilor externi.
  • Extractul de Caise, sursă naturală de vitamine, minerale (fier și potasiu) și polizaharide contribuie alături de Aquaxyl la menținerea pielii la un nivel optim de hidratare și tonifiere."

Concluziile mele sunt urmatoarele:
  • nuanţei medium pe care mi-am luat-o eu (singura disponibilă acolo) mi se pare cam închisă pentru tenul meu alb-palid,
  • textura cremei este foarte uşoară şi placută,
  • are un parfum fresh care îmi place mult şi care se simte mult şi după ce te-ai dat cu ea,
  • este destul de ieftina, cam 13 lei.
Dacă am să o mai cumpăr? Cu siguranţă! O recomand? Tot cu siguranţă, doar să luaţi nuanţa potrivită tenului vostru.


2 comments:

  1. Am si eu crema asta si sunt de acord cu tine, chiar face minuni. Am avut mai multe tipuri de bb sau cc cream, insa asta e, de departe, cea mai buna.

    ReplyDelete
  2. Eu am pus-o in stand-by un pic, cum ziceam si mai sus, e cam inchisa nuanta asta mediul pentru tenul meu, dar e o crema tare faina!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...