Tuesday, October 1, 2013

Fucsia mea

Scriam acum ceva vreme cateva sfaturi despre ingrijirea fucsiei. Mai scriam si ca a mea e pe duca. Intre timp se ofilise asa tare, incat ramasese 2-3 frunzulite pe crengutele uscate si imi era teama ca va muri complet. Asa ca am luat-o de la curte (unde a stat in bataia soarelui cam toata vara) si am adus-o la mine unde e mai umbra si mai racoare. I-am taiat crengutele, am udat-o si am pus-o la fereastra. Dupa ceva timp am vazut ca ici-colo au dat frunzulite noi asa ca am scos-o afara pe terasa unde am si alte flori si carora le merge bine la aer. Azi am udat-o si am constatat cu surpindere ca... i-a dat un clopotel de floricica.

Sunt fericita :).

Daca continua sa isi revina, vreau sa-i fac un suport din rafie si s-o agat undeva, ca sa curga in voie crengutele si florile.

2 comments:

  1. Fucsiei nu-i place in soare direct ci doar lumina. In plus, din butas se prinde foarte repede o plantuta noua!

    ReplyDelete
  2. Natura este mereu surprinzatoare!

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...