Friday, October 25, 2013

Anti-lene cu intarziere

Printre picaturi am reusit sa tai cateceva de pe lista de proiecte nefinalizate.

Cautand un certificat de garantie, care nici macar nu era la mine in casa, dar trecem peste asta, am avut un sentiment teribil de frustrare vazand teancurile de hartii stranse in ultimele luni. Asa ca de voie, de nevoie am facut ordine intr-un punct care ma stresa teribil: un sertar mare de la mobila din sufragerie. Am rezolvat si un dulap mai mic, unde nu prea depozitam mare lucru, dar putinele obiecte care erau in el, erau puse la intamplare.

Inainte:




 Dupa:




Desi mi-am pierdut energia si entuziasmul fata de multe in ultima vreme, cand am taiat de pe lista cele doua probleme rezolvate, mi-a revenit un pic din dorinta de a continua.

2 comments:

  1. Mie imi place covorul. De unde, cat a costat?

    ReplyDelete
  2. Alina, de la Real - 110 lei, dimensiuni 2 m pe 1.6 m . Au si mai mici, au si mai mari, au si traverse, sunt testute si au 80% bumbac in compozitie.

    ReplyDelete

Pericol de electrocutare!

Aș fi vrut să scriu pe blog despre un subiect mai vesel, sau plăcut, dar cum pe mai toate canalele media găsim mult conținut lipsit de subst...