Monday, January 21, 2013

Organizarea spatiului

Buna dimineata!

Azi vreau sa va prezint o idee de organizare geniala, care mie mi-ar fi de mare folos. Sunt o mare iubitoare de esarfe si chiar am un numar mare de esarfe in diferite culori, texturi, lungimi, latimi. Pana acum le-am tinut frumos impaturite in dulap, dar metoda asta le ascunde vederii si deseori uit de unele din ele, ca altele sa fie purtate in exces.

Asa ca pentru a le ordona mai frumos, a le avea la indemana si asta prin mijloace foarte ieftine, se pot prinde de un umeras simplu cateva inele de perdea de care putem agata esarfele. Mai jos sunt doua variante de prindere a inelelor de umeras.



Sursa foto.

Candva se gasea la Ikea un suport asemenator, care avea aceeasi utilitate si arata ca in poza de mai jos, dar nu stiu daca mai e disponibil (in catalogul online nu l-am mai gasit):



Cu siguranta am sa pun in aplicare ideea cat de curand si sper ca atunci sa revin cu cateva imagini cu rezultatul meu.

3 comments:

  1. Foarte faină ideea! Și mie-mi plac mult de tot eșarfele, dar am doar 4, le țin pe un răftuleț de la cuier.

    ReplyDelete
  2. Foarte bune ideile astea cu umeraşe. Şi eu am aceeași problemă cu eşarfele, neavând unde sa le țin frumos şi la îndemână, uit de ele şi nu le prea port.

    ReplyDelete
  3. Adelina, da, cu cat sunt mai la indemana cu atat mai bine!

    Iuliana, eu chiar am sa imi realizez un astfel de umeras, sper sa le folosesc mai des pe toate dupa.

    ReplyDelete