Monday, January 7, 2013

Organizarea spatiului

Organizarea spatiului este o problema spinoasa pentru multi. Oricat am simplifica lucrurile in casele noastre, dulapurile, rafturile, sertarele, cutiile si alte spatii de depozitare par mereu insuficiente. Asa ca m-am gandit sa prezint cateva idei care usureaza aceasta problema si de care sper sa ma folosesc si eu pe viitor.

Mai jos se afla o idee de organizare a dulapurilor de bucatarie care mi se pare foarte utila. In descrierea acestei poze era notat faptul ca uneori dulapurile noastre mai mult stocheaza aer decat obiecte. Mi-a venit imediat in minte rafturile din dulapurile de bucatarie pe care le poti umple, dar in care ramane mereu un spatiu inalt deasupra lor in care nu mai pot pune nimic (iar sa pui un teanc de 30 de farfurii pana cat mai sus ingreuneaza accesul si utilizarea lor).

 Sursa Pinterest.

Astfel un grilaj de metal prins la mijlocul unui raft ofera un spatiu in plus pe care pot fi depozitate obiecte mai usoare (cani, pahare, farfurii mici, boluri, sau daca e un raft cu alimente pot fi puse cutii de ceai, condimente, etc.).

Am sa revin si saptamana viitoare cu noi idei privind organizarea spatiului.

5 comments:

  1. Foarte faina ideea cu grilajul de metal!

    ReplyDelete
  2. Si eu am in plan rearanjarea dulapurilor la bucatarie, probabil luna viitoare. Multumesc ptr sfaturi si vizita.

    ReplyDelete
  3. Dana, si eu iti multumesc pentru vizita!

    Adriana, si eu am gasit interesanta ideea asta. Chiar am mai salvat cateva idei pe care sa le aduc aici pe blog.

    ReplyDelete
  4. Irina, uite ce am gasit in oferta lidl :) http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/lidl_ro/hs.xsl/index_15735.htm

    ReplyDelete
  5. Wow! Suuuper! Mai simplu decat sa le realizam noi. Am sa caut si eu, mai ales ca s-a deschis un Lidl la 3 minute de mine.

    ReplyDelete