Monday, January 28, 2013

Organizare intr-un sertar

Azi vreau sa impartasesc cu voi o idee de organizare a unui sertar cu diverse cabluri si alte maruntisuri. Pana de curand imi tineam incarcatoarele de telefon, un mouse de rezerva, niste casti, niste baterii, niste cabluri, niste cartuse pentru imprimanta si altele din categoria aceasta intr-un cosulet din nuiele. Dar m-am gandit ca in cos ar sta mai bine alte maruntisuri asa ca am pus continutul cosului intr-un sertar gol. Totul a fost ok pana am avut nevoie sa scot un cablu... Pe langa faptul ca abia l-am gasit, am scos odata cu el si celelalte fire, care, in mod misterios, se prinsesera intre ele :).

                                                                             Inainte:



Asa ca m-am gandit la o solutie, mai ales ca aveam prin preajma o mana de elastice de cauciuc. Am prins fiecare cablu cu un astfel de elastic, am pus si bateriile in pereche, la fel si cartusele pentru imprimanta. Bateriile mai micute le-am pus intr-un portofel pentru maruntis.


Solutia:





Rezultatul:





N-am inventat marea cu sarea, dar simt ca voi umbla mai usor in acest sertar cand voi avea nevoie de ceva.

4 comments:

  1. eu am observat ca strangem o gramada de lucruri nefolositoare sau invechite.la mine ordinea se face aruncand cel putin jumatate din continut :)

    ReplyDelete
  2. Laura, da, asta poate fi o solutie. Eu ce am in acel sertar e fix ce folosesc des, sau sunt noi (cum sunt bateriile si cartusele pentru imprimanta) restul au fost duse la reciclare fara nici o strangere de inima :).

    ReplyDelete
  3. E o idee foarte buna!

    PS: Apropo de cabluri incurcate ... uite aici un desen simpatic :D intitulat sugestiv "Meanwhile in your pocket ...":
    http://fbcovers.greetingskit.com/wp-content/uploads/Meanwhile-In-My-Pocket-Facebook-Timeline-Cover.jpg

    Deci, vezi, de asta se incurca cablurile! Daca nu stiai! Piticii sunt de vina !! :))))

    ReplyDelete
  4. Maria, e teribil desenul! :)) Da, are sens totul acum! :))))

    ReplyDelete